27 juli 2020 

Hoe ondernemerswedstrijden voor free publicity zorgen

Hoe ondernemerswedstrijden voor free publicity zorgen

Er zijn heel wat ondernemerswedstrijden en wat zijn ze toch interessant voor free publicity! Lees hoe je meer media-aandacht trekt door mee te doen aan ondernemerswedstrijden.

Lokale en nationale ondernemerswedstrijden

Zoals ik dus al zei, zijn er heel wat soorten wedstrijden voor ondernemers. Ik zet ze hieronder op een rijtje.

Lokale wedstrijden voor ondernemers – laat zien dat jij de expert bent

Allereerst zijn er lokale wedstrijden: super voor zzp’ers of mkb-bedrijven.

Gegarandeerde media-aandacht voor de winnaars, maar vaak ook voor de finalisten. Maar als je slim bent stuur je natuurlijk zelf een persbericht eruit naar jouw vakmedia dat jij als expert genomineerd bent! Als je er niet uitkomt: ik heb hier een stapeltje templates op een rij gezet, waaronder die van ”nominaties” en ”winnaars.”

Nationale wedstrijden – gegarandeerde media-aandacht

Daarnaast zijn er geweldige wedstrijden die nationaal afspelen.

Denk bijvoorbeeld Freelancer of the Year. Maar ook Gazelle Awards, Duurzame 100, Viva400 etc. Ook hierin gegarandeerde media-aandacht voor de winnaars, maar vaak ook voor de finalisten. Omdat het nationale ondernemerswedstrijden zijn stuur je natuurlijk zelf een persbericht eruit naar jouw locale / regionale en vakmedia dat jij als expert genomineerd bent!

Post hier de ondernemerswedstrijden die jij hebt gevonden!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen