13 februari 2020 

Media-aandacht trekken: durf jij de uitdaging aan?

Media-aandacht trekken: durf jij de uitdaging aan?

De uitdaging van media-aandacht trekken gaat beginnen! Stel je voor dat we er samen van a tot z doorheen gaan…

Media-aandacht ABC: de a van autoriteit

A – de a van autoriteit. Zonder die a ben je helemaal nergens!

Wat levert deze a op? Je wordt gequoot. Je bent te zien in de media, waardoor mensen je veel serieuzer nemen en je als een autoriteit op je vakgebied beschouwen.

Mensen die praten over jouw vakgebied in de media besluiten opeens je beter te willen leren kennen en komen op jou af! Voor diverse klanten van mij die in de media zijn geweest, betekende dit meer klanten, meer omzet en daarmee een beter jaar dan het jaar ervoor.

PLUS: Media-aandacht trekt media-aandacht

Dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat media-aandacht media-aandacht aantrekt. Hoe meer je in de media bent, hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer autoriteit dat genereert.

Benieuwd hoe dit eruitziet? Lees dan ook mijn blog Zo kom je in de Veronica Gids!

Wil jij meer autoriteit door publiciteit?

Wil jij meer autoriteit door publiciteit in te zetten? Laten we eens met elkaar in gesprek gaan, zodat ik je vooruit kan helpen.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen