17 februari 2020 

Jennifer Delano nieuwe voorzitter ondernemersnetwerk BNI de Pelikaan

Jennifer Delano nieuwe voorzitter ondernemersnetwerk BNI de Pelikaan

Vanaf deze maand ben ik de nieuwe voorzitter van ondernemersnetwerk BNI De Pelikaan. Ben jij ondernemer en wil je je omzet en/of netwerk vergroten? Kom langs!

BNI De Pelikaan: Alphense netwerkontbijtclub voor ondernemers

BNI De Pelikaan is een van de lokale afdelingen van netwerkorganisatie BNI (Business Network International). Dit is een internationale organisatie waarbij leden voor elkaar intensief zakelijke mogelijkheden signaleren en doorgeven. Het netwerk bestaat niet alleen uit lokale ondernemers, maar ook uit zakenmensen en professionals uit diverse branches. Inmiddels is de groep al meer dan tien jaar actief.

“Voor ondernemers is een betrouwbaar netwerk van levensbelang en daarin onderscheiden wij ons. Doordat we elkaar elke week spreken, leren we elkaar echt kennen. Daardoor kunnen we elkaar moeiteloos aanbevelen. Met Jennifer Delano als onze nieuwe voorzitter willen we dat betrouwbare netwerk nog verder uitbouwen in Alphen aan den Rijn.” – Arjan Griffioen, secretaris-penningmeester BNI De Pelikaan

Elke woensdagochtend een netwerkontbijt

De leden komen wekelijks tijdens het ontbijt samen om sterke persoonlijke relaties op te bouwen. Het motto van BNI luidt: geven loont. Want investeren in relaties met andere BNI-leden leidt tot het geven en krijgen van aanbevelingen. De groep nodigt daarom graag gasten uit die hun netwerk willen uitbreiden.

Elke woensdagochtend is er een netwerkontbijt van 7.00 tot 8.30 uur in Tennis- en Squashcentrum Nieuwe Sloot in Alphen aan den Rijn.

Kortom, ben je ondernemer en woon je in de buurt? Je bent van harte welkom!

Meer weten over dit netwerk of een bezoek inplannen? Bezoek de Facebookpagina van BNI De Pelikaan of stuur mij een bericht!

Ook interessant:

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen