arrow_drop_up arrow_drop_down
5 december 2019 

Interview @ NRC

83 procent van de Nederlanders is bereid hun afval apart in te leveren, bleek vorig jaar uit onderzoek in opdracht van NVRD, de brancheorganisatie van gemeentelijke afvaldiensten. Dat is 13 procent meer dan in 2012. Het leidt er wel toe dat onze keukens en garages dichtslibben met stapels papier, bergen flessen en stinkende bananenschillen. NRC ging op zoek naar mensen die ook bezig zijn met hun burgerplicht. Ze vroegen mij én ik vertelde ze uitgebreid hoe het er bij mij aan toegaat.

Ik vertelde ze over de bakken in mijn keuken, het sparen van de wc-rolletjes en mijn papierverzameling. Het is een hoop werk, maar alles voor een betere wereld, toch? Het is leuk om hiervoor gevonden te worden. Vooral omdat ik een voorliefde heb voor het helpen van bedrijven die de wereld wat mooier maken. Daar word ik zelf ook blij van. Eén van de redenen waarom ik bij ImpactFest2019 te vinden was als spreker. Maar ook een paar keer als wereldverbeteraar in de Viva400 stond. Het levert in ieder geval een mooie publicatie op én wellicht inspireert het meer mensen.

Wil jij ook inzichten krijgen in wat jij kan doen om met jouw bedrijf in het nieuws te komen / om ervoor te zorgen dat er over je bedrijf geschreven wordt?

Klik hier om je aan te melden: https://jenniferdelano.nl/zo-kiest-de-media-voor-jou/

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht, ook wel Uniek PR Rendement genoemd. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!