Interview in het &GO Magazine: ‘Hard choices, easy life’

Onlangs werd ik geïnterviewd door het &GO Magazine over mijn managementboek Nee zeggen loont.

Het magazine wordt verspreid onder administratie- en belastingkantoren. Bovendien wordt &GO online gepubliceerd op de website van NOAB, exclusief voor leden. 

Het interview ging over geld, het verliezen van geld door niet-passende klanten en natuurlijk het vinden van klanten die wél passen. Je kunt het interview niet zomaar online inzien. Vandaar even deze blog.

Rubriek ‘Samenwerken’

Dit magazine bevat een mix van diverse rubrieken, waaronder trends en ontwikkelingen, ICT en innovatie, vaardigheden, vitaliteit en samenwerken. Mijn interview verscheen in de rubriek 'Samenwerken'. 

In dit interview kreeg ik de kans om dieper in te gaan op het waarom van mijn managementboek en om praktische inzichten te delen over het belang van effectieve communicatie en het maken van keuzes bij het selecteren van klanten.

Welke klant wil je binnenhalen?

In het interview kun je lezen dat klanten die (te) laat betalen vaak nadelig zijn voor de klanten die wel hun afspraken nakomen en met wie je een normale en prettige relatie onderhoudt. 

Ik vertel onder andere over mijn kostbare lessen: ‘Het kan anders. Door vroegtijdig te signaleren welke klant je wel of niet moet binnenhalen, maar bovenal om op tijd die vervelende klant de deur te wijzen. En dat is vaak nog niet zo gemakkelijk.’

Je kunt hier de plaatjes vinden van de publicatie:


Lees alle tips en tricks natuurlijk in mijn boek: https://www.neezeggenloont.nl