23 september 2024 

In de podcast 'Op weg naar 20 miljoen' – Waarom free publicity jouw geheime wapen is naar groei

In oktober ben ik te gast bij de populaire podcast Op Weg Naar 20 miljoen, waar ik alles deel over hoe je media-aandacht kunt genereren. 

Zojuist maakte ondernemer en podcasthost Thomas van Rooijen van Op Weg Naar 20 miljoen de line-up bekend van oktober. Eindelijk mag ik het meedelen: In oktober ben ik te gast bij deze populaire e-commercepodcast met de titel Op Weg Naar 20 miljoen. Het is dé plek waar ondernemers en experts samenkomen om hun inzichten en ervaringen te delen over hoe je met je online business kunt groeien en successen kan gaan boeken. 

Op 24 oktober komt onze aflevering online over hét onderwerp waar ik enorm gepassioneerd over ben: PR. Of specifieker, waarom het inzetten van free publicity een onmisbaar onderdeel moet zijn van jouw groeistrategie.

De kracht van free publicity

Waarom zou je inzetten op free publicity? Simpel: het zorgt ervoor dat anderen over jou praten, en dat heeft een veel groter effect dan wanneer je het zelf doet. In de podcast deel ik concrete tips en tricks om media-aandacht te genereren die jou op weg naar die 20 miljoen omzet kan helpen. Denk aan het creëren van nieuwswaardige verhalen, slim inhaken op actualiteiten en jezelf positioneren als expert in je vakgebied.

Tijd voor actie!

Deze aflevering wil jij beluisteren. Ga naar de Op Weg Naar 20 miljoen-podcast en beluister het. Benieuwd naar hoe PR jouw bedrijf naar nieuwe hoogten kan tillen? Luister dan mee, en ontdek hoe je PR in jouw voordeel kunt gebruiken. 

Kom je er niet zelf uit? Stuur mij dan een bericht en laten we het eens hebben over jouw groeidromen en hoe pr je daarin kan ondersteunen.

🎙 Abonneer je op de podcast Op Weg Naar 20 miljoen of meld je aan voor de wekelijkse WhatsApp-update.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen