05 februari 2020 

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? Zo krijg je free publicity!

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant?

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? In mijn 12-wekenprogramma leer ik ondernemers hoe ze gratis media-aandacht krijgen van kranten en tijdschriften. Dit zijn de eerste resultaten!

Van onbekend naar gepubliceerd in de Metro, Trouw of Volkskrant

Begin 2019 trapte ik af met de pilotversie van mijn 12-wekenprogramma. Het zorgde voor een mooie groep ondernemers die alle lessen aangrepen. Daarnaast zorgde het voor heel wat publicaties. Onder andere in de Metro, Trouw, Volkskrant etc.

Wil jij weten hoe jij toegang krijgt tot de kennis die leidde tot deze publiciteit? Neem dan contact met me op!

Pssst, alvast een gratis tip: Wat je ook doet, zeg dit vooral NIET tegen een journalist!

De eerste resultaten van mijn 12-wekenprogramma:

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? KIES Company - Business & Life Coach Jennifer Delano Free Publicity Cursus Trouw Metro

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? Heleen Den Haan Margriet Detox van Doterra diëtiste Free publicity Jennifer Delano PR Public Relations

 

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? Jx4 besturingstechniek en robotica Jeannette van Brecht-Duivenvoorde Leidsch dagblad Jennifer Delano Free Publicity PR In de media

 

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? Slaaptherapie in Uithoorn Anita de Reus Slaapproblemen Jennifer Delano Free Publicity Media-aandacht PR Public Relations

 

Hoe kom je als ondernemer gratis in de krant? Marielle Sonneveld Delano Cronie VROUW Magazine Jennifer Delano PR Free Publicity in de media Public Relations

 

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen