27 maart 2023 
in pr

Growth Accelerators Edwin en Julia in de media

Ontmoet Edwin en Julia, ook wel bekend als de Growth Accelerators. Zij hebben de gave om ondernemers te laten groeien, met meer omzet, meer groei en meer succes. Om hun doel te bereiken en een Business community te bouwen zonder tussenkomst van banken, was het voor hen van essentieel belang om bekendheid en betrouwbaarheid op te bouwen. En wat is er beter om dat te bereiken dan de kracht van PR en Free Publicity?

Voor een succesvolle PR aanpak hebben ze ons ingeschakeld. We hebben gekozen om de media in te gaan met nieuwsthema's als financieel, investeren, ondernemen en marketing.

Na slechts 2 maanden hebben we het eerste PR-doel bereikt, namelijk het verkrijgen van actuele publiciteit. Dit noemen we earned media. Vervolgens hebben we de website van Edwin en Julia aangevuld met een banner met de tekst "bekend van / eerder gepubliceerd op" en een aantal logo's van de bereikte media. Daarnaast hebben we de perspagina op de website gevuld met persberichten die verspreid zijn en gepubliceerd. Dit vergrootte de betrouwbaarheid op hun "owned media", namelijk hun website.

Verschijnen in de media heeft vele voordelen voor ondernemers zoals Edwin en Julia. Het vergroot niet alleen hun naamsbekendheid, maar versterkt ook hun reputatie en geloofwaardigheid als expert op hun vakgebied. Het kan helpen om nieuwe klanten aan te trekken en de bestaande klanten te behouden, en kan ook resulteren in nieuwe zakelijke kansen en partnerships. Bovendien kan het delen van hun verhaal en inzichten in de media hen een platform bieden om te inspireren en te motiveren, en daarmee hun merkwaarde verder te vergroten.

Onze PR-werkzaamheden leverde in korte tijd meerdere publicaties op. Edwin en Julia zijn verschenen in maar liefst 23 verschillende media met een totaal bereik van 1,5 miljoen weergaven. Onder deze media bevinden zich onder andere Emerce, Groenten Nieuws, Game-news24, Aroged, Het Ondernemersbelang, Curacao.nu, WeesMeer en Curacao Chronicle.

Maar we zijn nog niet klaar. Het derde doel is om te groeien naar een nieuwsduider op dit gebied, waarbij Edwin en Julia hun verhaal kunnen delen en hun inzichten kunnen delen. Het vierde doel is om spontaan gebeld te worden door de media, zodra hun onderwerp weer actueel wordt.

Al met al heeft deze PR-strategie goede resultaten opgeleverd voor Edwin en Julia. Hun bekendheid en betrouwbaarheid zijn vergroot en ze zijn verschenen in tal van media met een groot bereik. Door te blijven groeien naar een nieuwsduider op hun gebied en spontaan gebeld te worden door de media, kunnen Edwin en Julia hun doel om te groeien met hun business nog beter bereiken.

Wil jij ook de media in? Neem contact op en we vertellen je graag meer over onze unieke PR aannpak.

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen