02 juni 2013 

Erna van Poppel over PR en communicatietrends

Erna van Poppel over PR en communicatietrends

21cbaa0

Erna Van Poppel reageerde laatst op mijn vragen over 2013 die ik naar tientallen PR-professionals stuurde. Erna mailde mij diverse antwoorden en hier kun je je zeker door laten inspireren.

Wat wordt volgens jou de trend in PR of communicatie in 2013?

Erna Van Poppel:  'Mensen worden zich steeds bewuster van (de waarde van) hun netwerk.'

Wat vond jij de mooiste ontwikkeling op communicatie/PR gebied in 2012?

Erna van Poppel: 'De doorbraak van Facebook op zakelijk gebied (zakelijke pagina’s).'

Wat vond jij de mooiste case uit 2012? En wat kunnen lezers (zzp'ers, werknemers op communicatieafdelingen, etc.) hiervan leren?

Erna Van Poppel: 'Even een beetje smokkelen met een case uit begin 2013: een peuterspeelzaal-organisatie start weldoordacht met een pilotproject voor het inzetten van een Facebookpagina als communicatiemiddel.'

Wat is dé tip die jij hebt om succesvol te zijn met het promoten van een (eigen) bedrijf?

Erna Van Poppel: 'Laat jezelf zien op een manier die bij jou past en gebruik daarvoor een mix van "oude" en eigentijdse middelen.'

Ik kan me niet meer dan aansluiten bij haar laatste antwoord. Vind een sleutel door middel van oude en nieuwe methodes. Tijdens de nieuwste www.waaromkenikjeniet.nl kun je je laten inspireren!

Je las een artikel van Jennifer Delano, freepublicityspecialist en pr-expert

Benieuwd wat free publicity kan doen voor jouw bedrijf? Start met opvallen!

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen