arrow_drop_up arrow_drop_down
2 december 2019 

Eén keer in de media is géén keer in de media

Ken jij ze? Die ondernemer die nog steeds pocht met die nominatie of ondernemersprijs van 5 jaar geleden? Of die ondernemer met een bijna vergeelde publicatie aan de wand? Dit zijn voorbeelden van de typische ”één keer in de media is géén keer in de media”. Met een publicatie van 5 jaar geleden kun je niet je zichtbaarheid vergroten. Daar heb je meer voor nodig. En daarom de titel: Een keer is géén keer in de media.

Goede media-aandacht is doorlopende publiciteit. Constant interviews. Niet elk jáár wat te melden, nee, meerdere keren per máánd publiciteit. Doorlopende zichtbaarheid.

Een mooie start is het volgen van mijn workshop, zodat je precies weet hoe je jouw verhaal nieuwswaardig kan maken. Meld je hier aan: https://jenniferdelano.nl/zo-kiest-de-media-voor-jou/

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht, ook wel Uniek PR Rendement genoemd. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!