17 december 2020 

Een goede tekst betekent nog niet automatisch free publicity

Een goede tekst betekent nog niet automatisch free publicity

Hoe ga je van een goede tekst naar een publicatie? Dat vroegen de tekstprofessionals van Tekstnet zich ook af. Ze schreven op hun website:

‘Gratis publiciteit is voor sommige organisaties erg belangrijk. Velen van ons krijgen dan ook regelmatig de vraag om even een persbericht op te stellen. Maar bekruipt je ook weleens het gevoel dat je opdrachtgever meer uit de mediamogelijkheden kan halen? Of gebeurt soms het tegenovergestelde: dat je je afvraagt of dat 30-jarig jubileum van je klant wel spectaculair genoeg is voor een publicatie in een krant of vakblad?’

‘Voelsprieten’ voor wat nieuws is

Oftewel: meer dan genoeg vragen om op in te gaan tijdens de online workshop die Jennifer Delano gaf. Van leren hoe je een persbericht maakt, wanneer je iets nieuwswaardigs te pakken hebt tot wat de manieren zijn om publiciteit te genereren. Het doel was om de tekstschrijvers na afloop van de workshop met meer ‘voelsprieten’ achter te laten voor wat nu precies nieuws is en dat zij klanten vanaf nu beter kunnen adviseren over het genereren van media-aandacht.

Reactie van de organisatie na afloop:

Een goede tekst betekent nog niet automatisch free publicity

Jennifer inhuren voor een (online) workshop / training / masterclass? Klik hier: https://jenniferdelano.nl/contact/ 

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen