arrow_drop_up arrow_drop_down
13 februari 2020 

Durf jij de uitdaging van publiciteit aan?

De uitdaging van media-aandacht trekken gaat beginnen. Stel je voor dat we er samen van a tot z doorheen gaan...
A – de a van autoriteit. Zonder die a ben je helemaal nergens. 
Wat levert deze a op?
Je wordt gequoot. Je bent te zien in de media, waardoor mensen je veel serieuzer nemen en je als een autoriteit op je vakgebied beschouwen.

Mensen die praten over jouw vakgebied in de media besluiten opeens je beter te willen leren kennen en komen op jou af!
Voor diverse klanten van mij die in de media zijn geweest, betekende dit meer klanten, meer omzet en daarmee een beter jaar dan het jaar ervoor. 

Dan hebben we het er nog niet eens over gehad dat media-aandacht media-aandacht aantrekt. Hoe meer je in de media bent, hoe meer aandacht je krijgt en hoe meer autoriteit dat genereert. 
Wil jij meer autoriteit door publiciteit in te zetten? Laten wij eens met elkaar in gesprek gaan, zodat ik je vooruit kan helpen. 
Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende pr-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor pr. Jennifer organiseert zichtbaarheid door (social)media-aandacht, ook wel Uniek PR Rendement genoemd. Creëert nieuws en bedenkt pr- en guerrillamarketing-acties. Schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om in te zetten.
Reactie plaatsen

Cookies...ja, gebruiken we!