07 oktober 2019 

De kracht van een professioneel persbericht: mensen in de rij voor de rommelmarkt

De kracht van een professioneel persbericht: mensen in de rij voor de rommelmarkt

Ben jij benieuwd wat je kunt bereiken met een professioneel opgesteld persbericht? Een voorbeeld uit de praktijk! 

Het resultaat van 1 persbericht naar de lokale media

De jaarlijkse rommelmarkt vond weer plaats. De lokale kerk organiseert deze elk jaar. Wederom vroegen ze mij om mee te helpen met de publiciteit. Natuurlijk! Ik stuurde een persbericht naar de lokale media en dat werd door (online) kranten opgepakt. Dat was natuurlijk een mooi resultaat.

Enorm bereik door goede marketing en pr

Laat ik even eerlijk zijn. De marketing stond natuurlijk als een huis. Deze rommelmarkt wordt al jaren georganiseerd op dezelfde locatie, op dezelfde eerste zaterdag van oktober. Er hing een grote banner aan de kerk, er hing er een aan de brug (leuk voor de langsrijdende automobilisten en fietsers) en er werd geflyerd. In het centrum heb ik een flinke stapel geflyerd. Dochter mee en een rondje flyers in de brievenbussen doen. Ik zei: ”Er moet er één in” en daar gingen twintig à dertig flyers als een hele stapel in

Het werd een van de succesvolste rommelmarkten in jaren. Op vrijdag stonden er mensen in de rij te wachten tot de deuren van de rommelmarkt open zouden gaan. Ook de tassenactie – waarbij men zaterdag tussen 14.00 en 15.00 uur een hele tas kon vullen voor een vast bedrag – zorgde dat er niet eerder zo weinig overbleef. Uiteraard waren er weer genoeg speelgoed en boeken voor diverse stichtingen, die de spullen verder zullen verspreiden. Zelf prijs ik mij rijk met wat kleding en speelgoed.

Heeft de publiciteit geholpen? Jazeker. Er werden hierdoor veel meer spullen gebracht en daardoor waren er meer bezoekers (lees: kopers).

Organiseer je zelf een event, workshop of wil jij jouw verhaal doen aan kranten, radio of televisie?

Ontdek de kracht van goede pr en word overspoeld met enthousiaste bezoekers en klanten! In mijn online training Zo kiest de media voor jou leer je je jouw verhaal nieuwswaardig maakt. Boost je bereik en til je business naar een hoger niveau!

Ben jij klaar voor actie?

JA! Ik wil meer naamsbekendheid voor mijn business!

De kracht van een professioneel persbericht: mensen in de rij voor de rommelmarkt - Jennifer Delano - DelanoPR - free publicity - publiciteit - pr - events - marketing - pr bureau  De kracht van een professioneel persbericht Jennifer Delano DelanoPR pr-bureau free publicity in de media publiciteit De kracht van een professioneel persbericht Jennifer Delano DelanoPR pr-bureau in de media aandacht event meer bezoekers workshopDe kracht van een professioneel persbericht Jennifer Delano DelanoPR PR pr-bureau publiciteit free publicity in de media event evenement workshop media-aandacht

 

Over de schrijver
Jennifer Delano is de meest spraakmakende free publicity-specialist van Nederland. Met een enthousiast team vakmensen achter zich adviseert ze vanuit een grote expertise en passie voor PR. Jennifer schrijft, spreekt, geeft workshops en leert elke dag nieuwe dingen om free publicity aan te trekken. Haar missie is om in de aankomende drie jaar een miljard euro aan free publicity te genereren voor innovatie.
Reactie plaatsen